Prvých 15 reštaurácií reťazca sa otvorí v Moskve a priľahlom regióne. "V blízkej budúcnosti budú nasledovať otvorenia ďalších reštaurácií v celom Rusku," uviedla CNN.
Nové logo spoločnosti má vyobrazené "hlavné symboly reštaurácie" – dve
oranžové paličky a koliesko červenej farby, ktoré majú predstavovať
zemiakové hranolčeky a hamburger. Zelené zasa pozadie symbolizuje
"kvalitu produktov a služieb, na ktoré sú hostia zvyknutí".
Rusko v nedeľu slávi svoj štátny sviatok - Deň Ruska, ktorý pripomína prijatie deklarácie o štátnej suverenite v roku 1990.
Americký fastfoodový gigant v reakcii na ruskú inváziu na Ukrajinu v
marci informoval, že po 32 rokoch pôsobenia v Rusku na protest proti
vojne na Ukrajine zatvára svojich 850 prevádzok v krajine. Rovnaký
postup zvolili aj mnohé ďalšie západné firmy.